jueves, 23 de junio de 2011

CHAPLIN JA TE CASA!!!!





Aquest gat ha aparegut en el jardí botànic de la UB (Plaça
Universitat). És un mascle adult sobre uns sis anys i creiem que es pot haver
perdut, perque es molt carinyos i simpàtic i tambe esta esterilitzat i esta sa.

Si és teu, posa’t en contacte amb nosaltres, per favor i si no es teu pero el vols adoptar o acollir ( de casa d'acollida), tambe posat en contacte amb nosaltres.


universigats@gmail.com

TELÉFON: 648 01 92 42


"Consideraremos vuestra oferta de comprar nuestras tierras. Si decidimos aceptarla, pondré una condición: que el hombre blanco deberá tratar a los animales de estas tierras como hermanos. Soy un salvaje y no comprendo otro modo de conducta. He visto miles de búfalos pudriéndose sobre las praderas, abandonados allí por el hombre blanco que les disparó desde un tren en marcha. Soy un salvaje y no comprendo como el humeante caballo de vapor puede ser más importante que el búfalo al que sólo matamos para poder vivir. ¿Qué es el hombre sin los animales? Si todos los animales hubiesen desaparecido, el hombre moriría de una gran soledad de espíritu. Porque todo lo que ocurre a los animales pronto habrá de ocurrir también al hombre. Todas las cosas están relacionadas ente sí." Carta del Jefe Indio Seattle

3 comentarios:

  1. Avui, 29 de febrer de 2012, he estat als jardins ... ¿per que la gent no som capaços de respectar la Natura, els animals ...? ¿per que aquest afany destructor i de manca de respecte cap a la Natura?

    ResponderEliminar
  2. El nostre gordi del Jardí ja té nova familia.
    Moltes felicitats petit,però et trobarem a faltar!!!!

    ResponderEliminar

hola que tinguis un bon dia